Heeft u een vraag

Heeft u een vraag over uw verzekering? U kunt contact opnemen met uw adviseur van De hypotheker, maar u kunt ook op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk een antwoord op uw vraag te geven.

Indien u ons belt

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week, bereikbaar op telefoonnummer: 088-2323012

Wanneer u een schade wilt melden treft u hier meer informatie aan: Schade melden

De kosten voor het bellen naar onze nummers zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. Deze kosten zijn afhankelijk van uw telefoonprovider en abonnement.

Wij staan u graag te woord en proberen ervoor te zorgen dat u snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt. We streven ernaar u binnen 5 minuten te helpen.

Onze medewerkers zijn speciaal opgeleid om alle soorten vragen te beantwoorden. Als een medewerker u echter niet direct kan helpen, zorgt hij of zij ervoor dat u in contact wordt gebracht met iemand die u wel kan helpen. Dit kan een van onze medewerkers zijn, maar kan ook uw verzekeringsadviseur zijn.

Indien u digitaal contact met ons op wilt nemen.

U kunt ons altijd een vraag stellen door onderstaand contact formulier in te vullen.

Uw naam *

Uw e-mailadres *

Velden met een * zijn verplicht

Wanneer reageren wij op uw verzoek?

Als u ons iets vraagt, doen we ons best om u binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. het maakt hierbij niet uit of u de vraag stelde: via telefoon, brief of e-mail.

Op informatieverzoeken over de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens, reageren we binnen 25 werkdagen.

Op alle verzoeken ontvangt u één van de volgende reacties:

  • We beantwoorden uw vraag.
  • We laten weten dat uw verzoek verwerkt is.
  • Wij geven bij uw aan dat uw verzekeringsadviseur contact met u opneemt.
  • We geven aan of uw verzoek is toegewezen (bijvoorbeeld of uw aanvraag is geaccepteerd, of uw schademelding wordt gedekt door uw polis).
  • We geven aan welke informatie ontbreekt om uw verzoek af te kunnen handelen.
  • Lukt het ons niet om op tijd een inhoudelijke reactie te geven, dan laten we u weten wanneer dat wel lukt.

We versturen papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum. Wij kunnen niet exact aangeven wanneer de post bij u wordt bezorgd.