Heeft u een vraag over uw verzekering? U kunt contact opnemen met uw adviseur van De hypotheker, maar u kunt ook op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk een antwoord op uw vraag te geven.
Indien u ons belt
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week, bereikbaar op telefoonnummer: 088-2323012
Wanneer u een schade wilt melden treft u hier meer informatie aan: Schade melden
De kosten voor het bellen naar onze nummers zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. Deze kosten zijn afhankelijk van uw telefoonprovider en abonnement. Wij staan u graag te woord en proberen ervoor te zorgen dat u snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt. We streven ernaar u binnen 5 minuten te helpen. Onze medewerkers zijn speciaal opgeleid om alle soorten vragen te beantwoorden. Als een medewerker u echter niet direct kan helpen, zorgt hij of zij ervoor dat u in contact wordt gebracht met iemand die u wel kan helpen. Dit kan een van onze medewerkers zijn, maar kan ook uw verzekeringsadviseur zijn.
Indien u digitaal contact met ons op wilt nemen.
U kunt ons altijd een vraag stellen door onderstaand contact formulier in te vullen.
Wanneer reageren wij op uw verzoek?
Als u ons iets vraagt, doen we ons best om u binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. het maakt hierbij niet uit of u de vraag stelde: via telefoon, brief of e-mail.
Op informatieverzoeken over de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens, reageren we binnen 25 werkdagen.
Op alle verzoeken ontvangt u één van de volgende reacties:
- We beantwoorden uw vraag.
- We laten weten dat uw verzoek verwerkt is.
- Wij geven bij uw aan dat uw verzekeringsadviseur contact met u opneemt.
- We geven aan of uw verzoek is toegewezen (bijvoorbeeld of uw aanvraag is geaccepteerd, of uw schademelding wordt gedekt door uw polis).
- We geven aan welke informatie ontbreekt om uw verzoek af te kunnen handelen.
- Lukt het ons niet om op tijd een inhoudelijke reactie te geven, dan laten we u weten wanneer dat wel lukt.
We versturen papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum. Wij kunnen niet exact aangeven wanneer de post bij u wordt bezorgd.