Skip to content

Contact

Woongarant Volmacht

Bezoekadres
Postadres
Raadhuisplein 1B
1687 NG Wognum
Tel. 088 – 2323010
Fax 088 – 2323090

Postadres
Postbus 30
1687 ZG Wognum

E-mail: info@woongarantvolmacht.nl
KvK: 37135294

Indien u ons belt

Heeft u een vraag over uw verzekering? U kunt contact opnemen met uw adviseur van De hypotheker, maar u kunt ook op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk een antwoord op uw vraag te geven.

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week, bereikbaar op telefoonnummer:

088-2323012

Heeft u schade te melden? Dan dient u deze te melden via een deze pagina:

Schade melden

De kosten voor het bellen naar onze nummers zijn hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. Deze kosten zijn afhankelijk van uw telefoonprovider en abonnement.

Wij staan u graag te woord en proberen ervoor te zorgen dat u snel een van onze medewerkers aan de lijn krijgt. We streven ernaar u binnen 5 minuten te helpen.

Onze medewerkers zijn speciaal opgeleid om alle soorten vragen te beantwoorden. Als een medewerker u echter niet direct kan helpen, zorgt hij of zij ervoor dat u in contact wordt gebracht met iemand die u wel kan helpen. Dit kan een van onze medewerkers zijn, maar kan ook uw verzekeringsadviseur zijn.

Wanneer reageren wij op uw verzoek?

Als u ons iets vraagt, doen we ons best om u zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie te geven. Het maakt hierbij niet uit of u de vraag stelde: via telefoon, brief of e-mail of wat voor vraag u ons stelt.

Wij hanteren de volgende reactietermijnen:

1.Indien u een informatieverzoek indient over uw bestaande en/of nieuwe verzekeringen, dan krijgt u binnen 10 werkdagen een antwoord;

2.Indien u een aanvraag indient voor het accepteren van een nieuwe verzekering of het wijzigen of opzeggen van een bestaande verzekering, dan krijgt u binnen 10 werkdagen antwoord;

3.Indien u een verzoek indient tot het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals: polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen), dan krijgt u binnen 10 werkdagen antwoord;

4.Indien u een schade bij ons in behandeling geeft of een verzoek om een verzekeringsuitkering bij ons indient, dan krijgt u binnen 10 werkdagen antwoord;

5. Indien u een klacht bij ons indient, dan krijgt u binnen 10 werkdagen een antwoord.

Op informatieverzoeken over de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens, reageren we binnen 25 werkdagen.

Op alle verzoeken ontvangt u één van de volgende reacties:

· We beantwoorden uw vraag.

· We laten weten dat uw verzoek verwerkt is.

· Wij geven bij uw aan dat uw verzekeringsadviseur contact met u opneemt.

· We geven aan of uw verzoek is toegewezen (bijvoorbeeld of uw aanvraag is geaccepteerd, of uw schademelding wordt gedekt door uw polis).

· We geven aan welke informatie ontbreekt om uw verzoek af te kunnen handelen.

· Lukt het ons niet om op tijd een inhoudelijke reactie te geven, dan laten we u weten wanneer dat wel lukt.

We versturen papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum. Wij kunnen niet exact aangeven wanneer de post bij u wordt bezorgd.

Indien u digitaal contact wil opnemen

Indien u digitaal contact met ons op wilt nemen kunt u altijd een vraag stellen door onderstaand contact formulier in te vullen.

    Naam*

    E-mail*

    Wanneer reageren wij op uw verzoek?

    Als u ons iets vraagt, doen we ons best om u binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. het maakt hierbij niet uit of u de vraag stelde: via telefoon, brief of e-mail of wat voor vraag u ons stelt.

    Op informatieverzoeken over de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)/opvragen persoonsgegevens, reageren we binnen 25 werkdagen.

    Op alle verzoeken ontvangt u één van de volgende reacties:

    • We beantwoorden uw vraag.
    • We laten weten dat uw verzoek verwerkt is.
    • Wij geven bij uw aan dat uw verzekeringsadviseur contact met u opneemt.
    • We geven aan of uw verzoek is toegewezen (bijvoorbeeld of uw aanvraag is geaccepteerd, of uw schademelding wordt gedekt door uw polis).
    • We geven aan welke informatie ontbreekt om uw verzoek af te kunnen handelen.
    • Lukt het ons niet om op tijd een inhoudelijke reactie te geven, dan laten we u weten wanneer dat wel lukt.

    We versturen papieren post uiterlijk op de door ons genoemde reactiedatum. Wij kunnen niet exact aangeven wanneer de post bij u wordt bezorgd.

    Back To Top